szerda, július 3

Chapter Nighteen

Eddigi életem során, sosem ért hozzám egy ujjal sem. Az igazság az, hogy sosem volt velem elég kemény és talán már félig-meddig én irányítottam őt. A válás anyával teljesen megviselte és ekkor még jobban elgyengült. Itt vettem át teljesen  az irányítást. De most-mint, említettem- életemben először megpofozott.
Annyira meglepett a dolog, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Teljes sokkot kaptam. Itt felfogtam a helyzet komolyságát és szó nélkül kikeltem az ágyból és a szekrényem elé lépkedtem...

Egy szót sem szóltunk egymáshoz apával az úton. Mindkettőnknek elég makacs a természete, ezért tartjuk magunkat ahhoz amit elgondoltunk. Akár kimondjuk, akár nem. Így hiába várjuk, hogy a másik elvárásainknak megfelelően viselkedjen, nem teszi.

A kórházba érve apa mondta, hogy Shannon a 6. emeleten van, ezért ő lifttel megy. Én-mivel klausztrofóbiám van- inkább gyalog szerrel közelítettem meg a kórtermet. Lassan haladtam két okból kifolyólag. Első és elég nyomós indok, hogy nem nagyon érdekel Shannon. Nem szeretem ezt a lányt. Egyszerűen csak egy két lábon járó testet és vágyat látok benne. Talán azért is vagyok vele olyan, amilyen, mert félek. Félek attól, hogy ha kedves lennék hozzá és közel engedném magamhoz a végén csalódnék. Hatalmasat csalódnék. Én eddig egy lányba voltam igazán szerelmes. Érte akármit megtettem volna, szó szerint akármit. Helyette mit kaptam?
Lépten-nyomon, amíg nem voltam fizikailag mellette, megcsalt. Az első alkalommal még megbocsájtottam neki, mert hihetetlenül szerettem. A második alkalommal már szünetet kértem tőle, de végül megint visszatértem hozzá, mert még ezek után is mocskos módon szerettem. Ám, miután már harmadszor is megcsalt nem tudtam neki megbocsájtani. Én akkor teljesen összetörtem és megváltoztam. Sajnos, tudom, hogy nem jó irányban. Bejöttek az életembe a különféle drogok és az alkohol. Ezek által a szerek által, erőssé váltam. Egy álarcot viselek, amit senki előtt nem veszek le. És félek, hogy ha valakit közel engedek magamhoz és kedves leszek vele újra sebezhetővé válok és ő ezt könyörtelenül kifogja használni. Én pedig nem vagyok képes ismét elviselni.
A második ok, pedig az, hogy rohadtul fáradt vagyok.

Lényegtelen. Felértem a megfelelő emeletre és leültem az ajtó elé, az apa mellett elhelyezkedő üres székre. Ismét kínos csend állt közénk, amit egyikünk sem kívánt megtörni.

A várakozás már hosszú perceket emésztett fel, már egy órája is ott lehettünk. Én már régen el voltam veszve a telefonomba.
Nem sokkal később nyílt az ajtó és egy elég formás, fiatal nővérke jött ki rajta.
Léptei egyre közelebb hozták hozzánk, majd apa nem várta meg míg ideér, hanem felállt és oda ment elé.
Egy-két percet beszéltek, majd a nővér eltűnt és apa felém közeledett.
-Induljál befelé!- hangja határozottan és megtagadást nem tűrően csengett.
Így felálltam és követtem. A kórteremben azonban nem várt meglepetés fogadott.


Elnézést, hogy nem tartottam az időpontot, de elment az internetem. A részt ugyan már megírtam tegnap, de sehogy sem tudtam közzé tenni. Amúgy pedig ha ehhez a részhez nem jön össze legalább 15 kommentár akkor megfogok adni egy bizonyos számot, amin felül lesz csak rész! Egy kérdés: legyen a blognak trailer videója?

17 megjegyzés:

  1. Jaaaj Istenem!Hogy mindig itt hagyod abba!Hihetetlen vagy,de így imádlak!Ez a rész is,mint a többi,kibaszottul jó lett!Siess a következő résszel! (: :** <3

    VálaszTörlés
  2. Tudod, hogy imadom, es szepen megfogalmaztad Justin erzeseit. :) De most jon egy kis kritika, amit muszaj leirnom, mert nem fogok nyaladzani.. Eloszor is, ha tenyleg nem birod hogy idohatarra hozd a frisst, akkor torold, es akkor hozod, amikor megtudod irni a reszt. Mert igy rovid. Minel rovidebb annal tobbet burkolsz. Elnyomod azzal az egeszet, hogy leirod az erzeseket, de semmi esemeny, pedig az a legfontosabb. Most leirhattad volna hogy mi volt amikor beleptek. Nem azt kell figyelni, hogy hol tudod abbahagyni , hogy izgalmassal kezd. Elkeuded izgalommal es a vegere unalmas lesz.
    A masik.. Megint behozod a kommenthatart. Errol mar mondtam neked valamit. Koveteled hogy komizzanak, igy ez nem igazsagos, foleg az olvasoiddal szemben.
    Gondold at ezeket, de komolyan! Nem serteni akarlak hanem segiteni neked. :)
    Es igen, legyen video! <3 Ez egy jo otlet, a komihatarral ellentetben :) Siess varom a folytatast. :)) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez meglepett. Szerintem nem lehet minden részbe izgalmat tenni és néha az érzéseket is le kell írni. Az időhatárt nem magam vagy a lustaságom miatt nem tudtam tartani, hanem technikai problémák akadtak. A kommenthatár.. Nem érzem magammal szemben igazságosnak, hogy gürcölök, hogy jó részt írjak nektek, ami mindenkinek tetszik és még csak annyit se írnak ide, hogy 'kövit', vagy 'elment' vagy akármi. Sokszor mondtam már én csak ebből tudom, hogy TI olvasók mit gondoltok és min változtatnátok. És ha nem írnak komit abból nem tudok meg semmit. :|

      Törlés
  3. Pont itt abba hagyni....
    1 hétig én meghalok,hogy nem tudom mitörtént:(
    Egyébként jólett és igen legyen videó:)

    VálaszTörlés
  4. Rövid lett :'( De attól még imádom a blogod, folytasd, csajszi! :D ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. imádom:D:D:D nekem pont jó így ahogy van.. de komolyan..nem tudom az elképzeléseidet, de amit írsz az mindig jó:) ezt bizonyítja az előtte lévő 17 fejezet, ezzel együtt a 18. :) és igen:D:D és rohadtul szeretnék trailer videót:D:D:D<3 nem tudok várni még 7 napot:(:(:(:( a kedvemért nem hoznád 1 kicsit előrébb?:( vagy nincs ihleted, vagy csak szimplán fáradt vagy akkor nem gond :)) <3

    VálaszTörlés
  6. mindig ilyenkor hagyod abba a legizgalmasabb résznél!:( most kicsit rövid lett meg nem lett olyan izgalmas de várom a kövit.Szerintem legyen trailer video:)

    VálaszTörlés
  7. gyorsan a kövit :)

    VálaszTörlés
  8. Szia:) Nagyon szeretem a blogodat de foggalmam sincs miert KÖVETELED a kommenteket amikor részt alig írsz 1 perc alatt elolvastam es ennyi szepen megfogalmaztad de ha mar blogolsz akkor ne egy falatnyit irj...Akkor inkabb ird tobb napon at es rakj ki egy tisztessegesen hosszu esemeny dus reszt. !!!
    by:klau.

    VálaszTörlés
  9. áááááá a legjobb résznél :// amm jó lett a rész Köviiit és sztm legyen videó ^-^

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ügyes vagy!:.Rövid lett de nembaj remélem a következő hosszú lesz:)).szerintem legyen^^

    VálaszTörlés
  11. Jó lett.Csak kár,hogy mindig a legjobb résznél hagyod abba. Szerintem legyen.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett:) Annyiira kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni!;] És legyen trailer:D

    VálaszTörlés
  13. Szia :) Kapsz tőlem egy díjat, mert annyira imádlak :) ♥
    http://justinandanangel.blogspot.hu/2013/07/dij-i.html

    VálaszTörlés
  14. áááhhhhhhhhhhhhhhhhhh..xdd
    Nagyon nagyon nagyon jó lett :D
    Remélem már elkezdted írni a kövit :DD
    SIESS :DD

    VálaszTörlés
  15. Aaaahh nagyon jooo lett a rosz kritikakkal ne foglalkoz igy jo ahogy te irod es keezs!!! Csak siees koviveel!!! *-*

    VálaszTörlés
  16. Jújj alig bírok vele leállni siess azokkal a reszekkel de nagyon :3 puszi <3

    VálaszTörlés