csütörtök, június 6

Chapter Fourteen

Kezeit magasba emelte. Tudtam nem következhet más, mint egy hatalmas pofon, amiért "elrontottam" a partiját.
Gondoltam, hogy megelőzzem a bajt, én kezdeményeztem a pofon osztást. :D
Természetesen nem olyan erősen és állat módon, mint a mi jó öreg Justin barátunk. Egy olyan fajtáját választottam a pofonnak ami a mai fiatalok körében elég közkedvelt.
A köznyelv csak 'sulc'-nak hívja. Rövid leírás róla:
HOMLOK PACSI.
A suliban mindenki ilyet osztogat a másiknak. A legjobb amikor nem számít rá és hatalmasat csattan.
Hát szerintem Justin sem számított ilyesmire ezért eléggé meglephette amikor kapott egy sulcot.
-Háháá. Béna-kiabáltam, de utána futottam, mint egy őrült.
Láttam szemem sarkából, amint elmosolyodik és beszáll a játékba.
Utánam eredt, kergetett. Én először a kanapéra másztam fel aztán pedig a konyhapultra. :D
Mindig mikor veszélyben éreztem leugrottam és átszáguldoztam egy másik helyre.
Jó játék volt egészen addig amíg Justin be nem durvult.
Azt tudni kell róla, hogyha elkezd vele 'játszani'az ember fia(ez esetben lánya)  és vesztésre áll a kis drága akkor bedurvul és elveti a sulykot. Most sem  volt ez másképp. Amikor már vagy 2 perce csend és nyugalom volt tudtam, hogy csinálni fog valamit a kis szarházi :D

Azt azonban nem gondoltam, hogy ekkora köcsög lesz :D
Nem hiszitek el, de lekapcsolta a lámpát. De nem csak úgy simán, hanem a biztosítékot.
Full sötét volt mindenhol. Képzelhetitek mennyire betojtam.
Egyből lemásztam a dohányzóasztalról és telefonom után kaptam.
Pontosabban csak akartam, mert amint elindultam valaki leheletét éreztem magamon.
Felsikítottam és felugrottam a kanapéra.
Ott úgy is biztonságban leszek, gondoltam. :D De sajnos tévednem kellett.
Amint felértem és kicsit megnyugodtam Justin úgy megijesztett, hogy hanyatt vágódtam.
De persze ez is ki volt találva, mint manapság minden.
Amikor hátra estem ő pont ott volt mögöttem :D :$
Elkapott, majd átfordított és már a hátán voltam. Fogalmam sincs, hogy csinálta :D ez egy állat :D
Izomból elkezdett szaladni. Én azt sem tudtam hova megyünk vagy mi van, úgyhogy csak ordítottam, mint valami hülye.
-Tegyél le, Justin!!
-Nem Justin vagyok édes.-mondta az ember. 
A hangja tényleg más volt, mint Justiné de tudtam, hogy csak ő szívat.
-Ne szórakozzá'-förmedtem rá.
Ekkor egy pillanatra felkapcsolta a telefonjának a fényét. De tényleg  csak egy pillanat volt.
Nem tudtam eldönteni, de a vonásai, az orra.
Olyan volt, mint christiané. Bizonytalan voltam.
-Christian?
-Igen?-flegmázott és hallottam hangjából, hogy hülye fejet vág.
-Tegyél le, kérlek-mondtam kedvesen.
Ez fura mert megvolt a hatása. Letett és végre újra két lábbal álltam a földön.
-Mit keresel itt?
-Itt maradt a telefonom.-mondta
-Ja értem.
Innentől egy kisebb fajta kínos csönd állt be, de hamar megtörtem.
-Figyelj! Amit láttál, az teljesen nem úgy volt.
Ő Austin volt a legjobb barátom. Kiskorom óta. Mindig vele vagyok. Szórakozunk, hülyülünk meg ilyesmi.
És te pont egy ilyen pillanatot kaptál el.
Christian nem válaszolt semmit, csak némán állt.
Egy kis ideig. Aztán hirtelen két puha ajkat éreztem az enyémeken.
Szent szar. Megcsókolt? El sem hiszem. Olyan helyes.
Csókját örömmel elfogadtam, sőt viszonoztam is. Nyelveink örömtáncot jártak.
Mesés volt. Nagyon jól csókol, de tényleg:$
Miután eltelt egy kis idő szépen lassan keze fenekemre csúszott-amit nem bántam- és szobám felé kezdett tolni.
Csókunkat egy percre sem szakítottuk meg.  Szépen lassan a ruhák is lekerültek.
Valahogy az ágyba masíroztunk és egymásnak estünk.
Ezek után már csak minden jött magától és megtörtént a dolog..

~reggel:
Reggel mosolyogva keltem. Épp ellenkező oldalra voltunk fordulva az ágyban Christiannal. Ő még aludt.
Gondoltam lemegyek és összedobok valami reggelit kettőnknek.
El is indultam azonban az ajtóból vissza nézve lesújtó felfedezést tettem. Az ágyamban ott feküdt Justin...


Hát megjött a rész. Remélem ez is tetszeni fog, mint a többi.
Nagyon köszönöm a 13 kommentet, sokat jelent. Szerintetek most is összegyűlik ennyi? :))

15 megjegyzés:

  1. mi van?ezt hogy?:ooo uristen.siess nagyon izgi-Brigi

    VálaszTörlés
  2. Úristen,de jó *.* imádom. Kövit :$ <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ^^ siess a kovivel :$

    VálaszTörlés
  4. omg. Justin volt az ágyába? jézusom. köviiiit

    VálaszTörlés
  5. Ááááááááááááááá siess a kövivel OMB á te jó ég siess!

    VálaszTörlés
  6. köviiiiiiiiiiiiiiiiit *-* kérleeek

    VálaszTörlés
  7. Kurva jó!.kövit gyorsan!.olyan rövid lett.:/

    VálaszTörlés
  8. most most mi van???? tejesen összezavarodtam most christian vagy Justin hogy került Justin az ágyba ha Christianal volt???? nem értem remélem kiderül a kövi részbe ugy hogy siess IMÁDOM *--* :DD

    VálaszTörlés
  9. Most akkor kivel feküdt le a csaj ???....?.

    VálaszTörlés
  10. Hát ez egy kicsit zavaros, de nagyon jó lett. Kis ravasz.:DD Siess a következő résszel!! Imádoooom. Várom már Shannon és Justin veszekedését :DDD ♥

    VálaszTörlés
  11. ez eszméletlen :D ♥ folytatást! :3 <33

    VálaszTörlés
  12. Hujujj..mi lesz ebbol:) siess a kovivel *-*

    VálaszTörlés
  13. ez k*va jóóó köviiiit*------------*

    VálaszTörlés
  14. Justinnal feküdt le...a kis huncut.:3 nagyon siess a kövivel.*-*

    VálaszTörlés
  15. Te egy vadállat vagy xD ♥ Hamar azt a folytatást :D

    VálaszTörlés