hétfő, május 20

Chapter Ten

A hűtőn egy cetli fogadott. A következő szöveg állt benne.
'Kedves Shannon.
Mivel reggel nem tudtam bejutni a szobádba(nem tudom miért) ezért nem tudtam elköszönni.
Tudom még nem mondtam, de reggelre terveztem a dolgot. Jeremy és én elutazunk körülbelül 2 hétre Hawaiire. Addig Justin fog rád vigyázni. Mindent tegyél meg amire megkér, ha megtudom, hogy megint csúnyán beszélsz vele, baj lesz.
Nem sokára jövünk. Szeretlek, Puszi!♥
Ui.: Este hívunk! :)
Mi a szent Isten? Ez biztos csak egy rossz vicc lehet. 
Fogtam magam és gyorsan felakartam futni a telefonomért a szobámba, de amint hátra fordultam Justinnal találtam magam szembe. 
Kezei karban voltak a mellkasánál és önelégülten mosolygott.
-Mi ilyen vicces?-szóltam hozzá flegmán.
Ő nem válaszolt csak továbbra is rajtam tartotta a szemét. Majd szája sarkába mosoly húzódott.
Ebből tudtam: Ő már tudta.
Amikor leesett a levelet finoman azt asztalra dobtam és közelebb léptem hozzá.
Teljesen az aurájába férkőztem hátha én is megtudom őt úgy babonázni, mint ő engem.
Lábfejére álltam, pipiskedtem és suttogni kezdtem:
-Nehogy azt hidd, hogy bármit is megteszek amit kérsz!
Majd egy apró puszit nyomtam arcára és elsétáltam, mintha mi se történt volna.

Alig bírtam ki, hogy ne röhögjem el magam vagy ne piruljak el, de ki kellett tartanom.
Amint a lépcsőhöz léptem gyorsan kezdtem venni a fokokat. Szobámba sprinteltem és telefonomért nyúltam.
Egyből anya számát tárcsáztam. Kettőt csöngött, majd anya fel is vette.
-Shannon! 
-Anya, te ezt komolyan gondoltad?-förmedtem rá.
-Mit angyalom?
-Hogy itt hagysz Justinnal? És hogy fogadjak neki szót?
-Már miért ne gondoltam volna komolyan?
Itt már kezdtem kiakadni.
-Nem gondolod, hogy 'engedelmeskedni' fogok neki.
-Pedig de-hallottam, ahogy elneveti magát.
-Ahj, anya. NEM.
Jó nyaralást!-vettettem még oda flegmán, majd kinyomtam.

Köztudott, hogy, mint minden lány én is sétálgatok telefonálás közben. Most is így tettem. Ágyam mögött sétáltam fel-le, miközben bámultam kifele az ablakon. Teljesen ki voltam ettől, hogy Justinnal kell legyek.
Gondoltam ledőlök az ágyamra és alszok egy kicsit, mert még mindig rohadt fáradt vagyok.
Amikor azonban kiterültem a pihe-puha bútoron valami keményet éreztem takaróm alatt.
Lejjebb kúsztam, kb. az ágy közepéig. Itt egy kicsit keményebb volt. Mintha valami övre ültem volna.
Takarómat fénysebességgel téptem fel, amint rájöttem ki van ott.
-Nem volt vicces. Menj ki a szobámból.
-Szóval nem akarsz velem lenni édes?-mosolygott féloldalasan, amitől meghaltam. Ja mégsem.
-Egy: Nem vagyok az édesed. Kettő: Igen. Rohadtul nem akarok veled lenni.
Most pedig aludni akarok, csaptam egyet az ágyamra. Vagyis csak odaakartam. Mert kiment a fejemből, hogy alattam van Justin. Így pont odacsaptam ahova nem kellett volna.
-Csináld még egyszer-mosolygott perverzen.
-Menj ki!-tátogtam.
De ekkor megragadta kezemet és maga felé rántott.
-Tudom, hogy akarsz.-tekintete szemeim és ajkam között játszott.
Nem mondtam semmit, csak megnyaltam alsó ajkam elkezdtem lefelé hajolni, mintha megakarnám csókolni.
A kis hülye el is hitte, hogy majd biztos megcsókolom. Csak arra nem számított, hogy imádom a plüssöket és tele van velük az ágyam. Így gyors felkaptam egyet és szám elé tartottam.
Így amikor eljött volna a csók pillanata egy mackót smárolt le.
Még mindig csípőjén ülve röhögtem képébe:
-Justin Bieber macikkal is csókolózik.
-Velem senki sem játszik.-kezdett átmenni hangja és tekintete idegesbe.
-Meglátjuk Biebs-villantottam rá én is egy féloldalas mosolyt.

~este:
Épp a kanapén ülök és nézem a kedvenc mesémet a Disney Chanelen a Totally Spiest.
Nekem speciel Clover a kedvencem, de mindegyikőjüket bírom.
Na szóval most kezdődött egy új rész, amikor arra leszek figyelmes, hogy Justin levágódik mellém a kanapéra. Ezzel még nem is lenne akkora baj, ha nem venné rögtön a kezébe a távirányítót és kapcsolna el a képem elől.
-Naaa. Kapcsolj már vissza!-kiáltottam rá.
De épp ebben a percben csöngettek.
-Nyisd ki az ajtót!-utasított, mintha cseléd lennék.
-Nekem te nem parancsolsz. Nem miattad nyitom ki.-mondtam unottan, majd átemeltem lábaimat a kanapé fölött és szaladtam az ajtóhoz.
-Auuus-ugrottam nyakába a velem egyidős fiúnak.
Majd beljebb invitáltam. Utunk a konyhába vezetett. 
-Ahj, nincs itthon semmi kaja.-nyögtem fel a keserű érzéstől.
-Akkor menjünk el kajálni-mondta Austin.
-Oké-örvendeztem.
Szaladtam volna felvenni a tornacsukám, mikor legjobb barátom súgott valamit.
Szám egyből mosolyra húzódott. Ujjainkat összekulcsoltuk, majd elindultunk a lépcső felé, hogy átöltözzek.
Éreztem, amint Justin minket figyel, ezért még puszit is nyomtam Aus arcára.
Láttam, még megforgatja szemeit.
15 perc alatt felöltöztem és indulásra készen álltam.
Amikor leértünk Justin  már nem volt lent, szóval mehettem vissza az emeletre.
Mit sem törődve azzal, hogy mit csinál benyitottam szobájába.
Éppen aludt, telefonjával a kezében. Ez sem tudott érdekelni, így hát felkeltettem.
Miután sikerült végre olyan állapotba hoznom, amikor érti mit mondok elkezdtem:
-Elmegyek Austinnal. Sokáig leszek. Ne várj meg.-majd rohantam is volna, de ő sajnos gyorsabb volt.
Kezeimet testem mellé szorította és fogai között ezt az egy szót szűrte ki:
-Nem.
-Dehogynem.
-Nem.
-Csak figyelj!-azzal kirántottam a kezemet kezéből és lefelé indultam.
Austinnak nem mondtam el mi volt fent. Elindultunk kifelé. Ám az ajtó előtt megpillantottunk valakit.
Valakit kinek szemei fortyogtak a dühtől.

Csajok. El sem tudom mondani, mit is jelent az nekem, hogy ennyien komiztok és értékelitek a blogba fektetett munkámat. Ezért most egy új, hosszú résszel kedveskedtem nektek. Remélem izgalmasra sikerült és ez is ugyanúgy elnyerte a tetszéseteket, mint az előző.
Puszii♥

10 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ nagyon jóóó <3 siess a kövivel pls :)) <3

    VálaszTörlés
  2. *.* IMÁDOM .. remélem harar hozod a kövit .. :33 fantasztikus :3333

    VálaszTörlés
  3. amazing part like always.hurry! :)

    VálaszTörlés
  4. waaa nagyon jo siess a kovivel!

    VálaszTörlés
  5. Jóóó nagyon :) kövit most :) <3

    VálaszTörlés
  6. Hogy tudsz ennyire tökéleteset írni?! :DDDD Imádom, siess. Justinka milyen mérges lehet. :DDD De imádom az ilyet muhahahahaa :D pusziii♥

    VálaszTörlés
  7. Imádom, imádom, imádom, imádom! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Justin xDDDDDDDD
    Szexi, amikor rossz fiú ;) ♥
    Hamar a folytatást :D

    VálaszTörlés
  8. Jujjj nagyon jò lett siess a KŐVIVEL :)))))

    VálaszTörlés