szombat, május 18

Chapter Nine

-Hát persze, Justin-mondtam erős szarkazmussal a hangomban.
-Tényleg?-próbált komoly lenni és játszani a hülyét.
-Nem. Takarodjál kifelé-förmedtem rá.-Nem gondolod, hogy miattad kapok büntit és még itt is alszol.-mondtam végig dühösen és kimérten.
-Annyira szeretem, mikor ideges vagy.-mosolygott, de még mindig nem mozdult ágyamról.
-Igen?-kérdeztem vissza flegmán.
Ő csak enyhén bólintott.
Én egy percet vártam, majd felpattantam helyemről és megragadtam Justin karját. Erősen húzni kezdtem az ajtó felé, de mintha lebetonozták volna lábait. Nem mozdult.
-Mit szeretnél?-kérdezte perverz vigyorral, majd hirtelen megszüntette keze ellenállását így én a lendületem miatt rajta kötöttem ki.
Lélegzetem egyre gyorsabb lett, de hát gondolom ezért csinálta Justin.
-Na? Még mindig nem aludhatok itt?-kérdezte Justin..
-Átgondolom-mosolyogtam rá.- NEM. Takarodj már-mutattam idegesen az ajtó felé.
Végre felállt és kivonszolta a seggét. Azt hitte, hogy majd hanyatt dobom magam miatta? Hát nagyon nagyot tévedett.

Mikor végre újra visszafekhettem pihe-puha ágyamba rápillantottam órámra. 
Reggel 5:12. Na sebaj, holnap úgyis hétvége.
Megpróbáltam aludni, de nem igazán ment. Mindig csak az járt a fejembe, hogy nem akarom megint azt álmodni. 
Legalább 1 óráig próbáltam 'aludni', mint előbb említettem sikertelenül.
Döntésre jutottam. Legjobb tudomásom szerint Aus minden reggel futni megy, pontban 6:15-kor. 
Most 6:10 van. Felhívom. Csak nem olyan nagy baj, ha miattam kihagy egy 'edzést'
Két-Három csörgés után fel is vette a telefont:
-Te jó ég! Mi van veled? Baj van?-gondolt egyből a legrosszabbra.
-Háát..-nyújtottam el.-ha átjössz nem lesz baj!
-Most? De tudod, hogy futni járok ilyenkor.
-Légyszii Aus. Légyszi-kérleltem a fiút, aki végül beadta derekát.
 Megbeszéltük a részleteket és letettük a készüléket.

10 perc sem telik bele már hallom Austin lépteit.
Az ajtó nyílik Austin belép a szobámba.
-Szia-integettem neki az ágyban fekve, mint valami hülye.
Zárd be-utasítottam.
Megtette, majd felém indult. Megölelt és leült ágyam szélére.
-Nos, miért is kellett így sietnem?-mosolygott.
-Rosszat álmodtam és nem tudok aludni.
-Ez komoly?-emelte rám kissé ideges tekintetét.
Erre én csak magam mellé rántottam az ágyba majd mellkasába fúrtam arcomat.
Azt hallom, amint még nevet, de utána már semmire sem emlékszem.

~Órákkal később:
-Hé Shannon! Kelj fel-rázza valaki finoman a vállaimat.
-Mi? Mi van? Elaludtam?-túrok hajamba, ami a szemembe lógott.
-Már több órája-mosolyodott el Aus.
Csak azért keltettelek fel, mert most el kell mennem.
-De ne menj, légyszi.-kérleltem és hogy maradásra bírjam lefogtam lábait. Arra feküdtem rá :D
Ő csak felnevetett hangosan.
-Imáádlak te kis butus. Akkor majd vissza jövök, ha ennyire szeretnéd.
-De gyorsan?játszottam a kis gyereket.
-De gyorsan!-parodizált ki.
Kinyújtottam a nyelvem.
-De akkor megyek-próbált volna felállni.
Elengedtem lábait, majd kipattantam az ágyból.
-Kikísérlek-fogtam rá kezére.
Ujjainkat összefontunk és boldogan lépkedtünk le a lépcsőn.
Pár percen belül el is ment. Azt mondta pár óra múlva vagy legkésőbb estére itt lesz.
Fáradtan a hűtőhöz léptem. De ha tudom milyen borzalom fogad talán sosem teszem meg.

Sziaasztok!! Nem is igazán tudok mit írni ide. Tudjátok annyira jó látni, hogy szeretitek amit írok.
A komik minden rész alatt gyűlnek és gyűlnek. A feliratkozók száma is lassan de biztosan növekszik.
KÖSZÖNÖM. Tényleg. Tudom, hogy a legtöbb olvasó aki ide téved csak elolvassa a részt és már megy is tovább. Akik azonban a kis monológomat is elolvassák azokkal szeretném közölni, hogy erre a 9 részes blogra több komi érkezik a részekhez, mint a 15 E blogomhoz. Remélem kitartotok a végéig mellettem.
Viszont lenne egy kérdésem amire a kommentelőktől várnám a választ:
Justin mindig legyen bunkó és ne érdekelje semmi magán kívül?
A 2 válasz lehetőség evidens:
IGEN
NEM
Ha a nemet választjátok azt jelenti, hogy kedves lesz, mint a többi nyálas blogba!

17 megjegyzés:

  1. Legyen bunko, de ne annyira...valahol a kozeputon:) ilyen lehetoseg van? *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyonjó gyorsan kovit <3 nem...:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjó gyorsan kovit <3 nem...:-)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett!Szerintem is vlahogy jobb lenne a középúton.
    Siess a kövivel!D<33

    VálaszTörlés
  5. Imádom a bunkó- Justinos blogokat. legyen bunkó! *-* <3

    VálaszTörlés
  6. KÖVIIT*--------* és ne mindig legyen bunkó kicsit változzon meg:$

    VálaszTörlés
  7. nagyoon jó lett sztm is legyen bunkó akkor nem lesz uncsi a töri ;)) :D

    VálaszTörlés
  8. Kövit :) sztem legyen bunkó :) <3

    VálaszTörlés
  9. szerintem legyen ugyan ilyen justin mint eddig ilyen bunko:D siess nagyon jo.!<3

    VálaszTörlés
  10. nagyon kiraly ez a blogod is:)) szerontem is valahol kozep uton siess nagyon jol irsz:)

    VálaszTörlés
  11. Imádomm...Csak magával foglalkozzon! <3 (:

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jóó legyen bunkó!:DDD

    VálaszTörlés
  13. Szia! Most találtam meg a blogod...hajnali 4 van de én fennmaradtam, hogy ezt elolvassam... Iszonyatosan jól írsz *.* Legyen bunkó!!

    ui..: Kövit!!! *.*

    VálaszTörlés
  14. Bunkó Jus.*-* és imádom amikor ideges és flegmáskodik.*-*

    VálaszTörlés
  15. Megérkeztem ide isssss!!!!*-* Imádom, imádom, imádom. Le nem tudom írni mennyire. Annyira eszméletlen jóóóóóóóóóó, hogy az valami fantasztikus. Siess a többi résszel. Imádom. Imádlaaaaak. Ezer puszi. Siesssssss! <33333 *-*-*-*-*

    VálaszTörlés
  16. Maradjon olyan Jus mint eddig .. :33 és hozd hamar a kövit lécci :33

    VálaszTörlés